Warszawa,
30
czerwca
2023
|
09:59
Europe/Warsaw

Nowa trylogia zapachowa Mercedes-Benz: ląd, morze i powietrze jako potężne ucieleśnienie żywiołów

·         Trzy nowe zapachy stworzone przez francuską mistrzynię perfum Anne Flipo nawiązują do gwiazdy Mercedesa i jej ikonicznego znaczenia

·         Perfumy są dostępne zarówno jako pojedyncze wody perfumowane, jak i w postaci kompletnej trylogii

·         Zarówno w doborze składników, jak i przy produkcji flakonów oraz opakowań dużą wagę przywiązano do kwestii zrównoważonego rozwoju

Od ponad 100 lat kultowa trójramienna gwiazda reprezentuje związek pomiędzy mobilnością na lądzie, na morzu i w powietrzu. Nowa trylogia zapachów Mercedes-Benz, stworzona we współpracy z INCC Parfums, powraca do idei trzech podstawowych żywiołów. Wody perfumowane Land, Sea i Air (z ang. ziemia, morze, powietrze), stworzone przez francuską mistrzynię perfumiarstwa Anne Flipo, mogą być stosowane osobno lub jako osobiście preferowane kombinacje. Zapachy są dostępne zarówno jako pojedyncze wody perfumowane, jak i w formie kompletnej trylogii – jako specjalny zestaw trzech flakonów ułożonych na kształt gwiazdy Mercedes-Benz.

Także stylowe flakony stanowią hołd dla Mercedes-Benz: zarówno od strony wzornictwa, ponieważ razem tworzą kształt gwiazdy Mercedesa, jak i pod względem selekcji materiałów, która świadczy o odpowiedzialnym podejściu do żywiołów ziemi, wody oraz powietrza. Transparentności w zakresie pozyskiwania, jakości i trwałości surowców służących do stworzenia perfum poświęcono tyle samo uwagi, co produkcji flakonów. Są one wykonane z aluminium oraz szkła pochodzących z recyklingu i mają demontowaną gwintowaną pompkę, umożliwiającą ponowne napełnienie. Zewnętrzne opakowanie wyprodukowano z nadającego się do ponownego przetworzenia i biodegradowalnego papieru, który zawiera do 10% wodorostów i powstaje w 100% z wykorzystaniem energii odnawialnej. Ponadto trzy zapachy są dostępne jako zestaw flakonów po 30 ml, dostarczany w wytwornej saszetce z białej lub brązowej skóry – do wyboru. W duchu upcyklingu saszetkę wykonano ze skórzanych odpadów z produkcji elementów wnętrza Mercedesa Klasy S.

Trzy zapachy, wiele opcji

Każdy element trylogii zapachowej Mercedes-Benz uwalnia swój własny świat aromatów. Dzięki wspólnej bazie perfumy fougère oferują możliwość warstwowania – można je łączyć na cztery różne sposoby, w zależności od okazji, osobistych preferencji lub aktualnego nastroju.

Mercedes-Benz Sea emanuje orzeźwiającą mocą morskiej fali, z intensywną nutą liści fiołka ożywioną owocową mandarynką. Morski charakter tego zapachu dopełnia słona, skórzana nuta wodorostów.

Perfumy Mercedes-Benz Land łączą ciepłą, drzewną nutę paczuli z lekko korzennymi, zmysłowymi nutami łupin kakaowca i bobu tonka. Zapach kompletują świeżość rozmarynu kamforowego, aksamitne nuty geranium oraz ślad aromatycznej żywicy jodłowej.

Ziołowo pachnący olejek z bylicy rocznej wykorzystany w Mercedes-Benz Air ma niezwykle relaksujące działanie. Towarzyszą mu wysoce aromatyczne bazowe nuty arcydzięgla i delikatny kwiatowy akcent liści drzewa pomarańczowego. Koncepcję dopełnia cierpki aromat cytrusów oraz pikantność liści kurkumy.

Możliwość warstwowania pozwala na stworzenie czterech wyjątkowych kombinacji zapachowych: Land+Sea (drzewna, morska), Land+Air (drzewna, cytrusowa), Sea+Air (morska, cytrusowa), Land+Sea+Air (drzewna, morska, cytrusowa).

Perfumy Mercedes-Benz: eleganckie kreacje od ponad 10 lat

Mercedes-Benz i INCC Parfums współpracują od 2011 r. Pierwszy wspólny zapach – Mercedes-Benz for Men – trafił na rynek rok później. Następnie portfolio zostało poszerzone o sześć głównych linii zapachowych: Mercedes-Benz Sign, Mercedes-Benz The Move, Mercedes-Benz Man, Mercedes-Benz Select, Mercedes-Benz for Men i Mercedes-Benz Club, a także o dwa zapachy dla kobiet: Mercedes-Benz Woman oraz Mercedes-Benz for Women. Perfumy są dostępne w sklepie internetowym INCC, pod adresem parfums.mercedes-benz.com.