Tech to Desire: Mercedes-Benz na targach CES 2023
• Nowości dotyczące strategii elektryfikacji Mercedes-Benz
• Nowe rozwiązania w zakresie zaawansowanych systemów wspomagania kierowcy dla północnoamerykańskiego rynku
• Nowy wymiar samochodowej rozrywki z partnerem Mercedes-Benz – firmą ZYNC
• Złoty standard dźwięku z Apple Music, Dolby Atmos oraz UMG
• Ekscytująca artystyczna współpraca z marką z branży rozrywkowej
Mercedes-Benz, producent samochodów luksusowych i marka technologiczna, w pierwszym tygodniu 2023 r. powraca na targi elektroniki użytkowej CES w Las Vegas. Motyw ekspozycji trójramiennej gwiazdy wyraża hasło „Tech to Desire” (z ang. technologia godna pożądania), które ilustruje, jak innowacyjne rozwiązania Mercedes-Benz wzbogacają życie klientów firmy – pozwalają oszczędzać czas, ułatwiają codzienność i wzbudzają ekscytację.
Kluczową atrakcją obecności Mercedesa na targach CES będą techniczne dyskusje, które rozpoczną się 5 stycznia o godzinie 12:00 na stoisku 5041 w West Hall Las Vegas Convention Center. Dyrektor ds. techniki i technologii Markus Schäfer oraz dyrektor ds. oprogramowania Magnus Östberg wspólnie ze współpracownikami ogłoszą nowości dotyczące strategii elektryfikacji Mercedes‑Benz. Omówią również funkcje zautomatyzowanej jazdy, które pozwalają oszczędzić czas, i wyjaśnią, w jaki sposób nowe rozwiązania w zakresie samochodowego sprzętu audio, strumieniowania treści oraz rozrywki wzbudzą ekscytację klientów. Program Mercedes-Benz na targach CES uzupełni współpraca artystyczna z innowacyjną marką z branży rozrywki, która pozwoli na nowo odkryć ikonę popkultury.
Panele dyskusyjne Mercedes‑Benz z targów CES 2023 będą dostępne w postaci wideo na żądanie w serwisie Mercedes me media od 6 stycznia 2023 r.